Datum održavanja: 25.10.2024. (petak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 13,30 sati

3 boda za ovlaštene revizore*

Na webinaru će se pojasniti tko su obveznici provedbe godišnjeg popisa u proračunskom sustavu, kako popis treba organizirati – pripremiti i provoditi, kako se postupa s popisnim razlikama i kako se razrješavaju, tko i na koji način način odlučuje o popisnim razlikama i kako se i kada one evidentiraju u poslovnim knjigama, s posebnim osvrtom i na porezni aspekt.

Webinar je namijenjen svima koji su uključeni u godišnji popis imovine i obveza ili im je potrebno znanje o organizaciji provedbi i/ili kontroli godišnjeg popisa kod proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

Program webinara:

1. Pravni okvir i svrha godišnjeg popisa

  • Koji propisi utvrđuju obvezu obavljanja godišnjeg popisa? • Što je popis i koja mu je svrha? • Obveznici popisa • Datumi i rokovi
  • Primjer odluke o obavljanju godišnjeg popisa

2. Godišnji popis i Izjava o fiskalnoj odgovornosti

3. Izbor članova povjerenstva, pripreme, organizacija i rokovi popisa

4. Obavljanje popisa po vrstama imovine i obveza

  • Popis dugotrajne nefinancijske imovine • Popis nematerijalne imovine • Popis kratkotrajne nefinancijske imovine • Popis financijske imovine i obveza • Popis stavaka iz izvanbilančne evidencije
  • Primjeri izgleda popisnih lista

5. Rashodovanje imovine i naknadni postupci s rashodovanom imovinom

6. Izvještaj o obavljenom popisu i odlučivanje o popisnim razlikama

  • Primjer izvještaja • Primjer odluke o rezultatima popisa

7. Porezni tretman popisnih razlika

8. Knjiženje rezultata popisa i najčešće nepravilnosti

  • Primjeri knjiženja rezultata popisa
  • Najčešće nepravilnosti kod popisa i rashodovanja

9. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačice:

  • Irena Slovinac, dipl. oec., ovlaštena porezna savjetnica, TEB Porezno savjetništvo d.o.o.
  • Nikolina Bičanić, mag. oec., viša savjetnica i glavna urednica, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o.

Materijal:

  • prezentacije predavača dostavljene u pdf formatu,
  • ogledni primjeri odluka i izvještaja o obavljenom popisu bit će dostupni u word formatu.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

  • Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
  • Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u. 

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.