Datum održavanja: 25.10.2024. (petak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 13,30 sati
3 boda za ovlaštene revizore*
Na webinaru će se pojasniti tko su obveznici provedbe godišnjeg popisa u proračunskom sustavu, kako popis treba organizirati – pripremiti i provoditi, kako se postupa s popisnim razlikama i kako se razrješavaju, tko i na koji način način odlučuje o popisnim razlikama i kako se i kada one evidentiraju u poslovnim knjigama, s posebnim osvrtom i na porezni aspekt.
Webinar je namijenjen svima koji su uključeni u godišnji popis imovine i obveza ili im je potrebno znanje o organizaciji provedbi i/ili kontroli godišnjeg popisa kod proračuna, proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
Program webinara:
1. Pravni okvir i svrha godišnjeg popisa
- Koji propisi utvrđuju obvezu obavljanja godišnjeg popisa? • Što je popis i koja mu je svrha? • Obveznici popisa • Datumi i rokovi
- Primjer odluke o obavljanju godišnjeg popisa
2. Godišnji popis i Izjava o fiskalnoj odgovornosti
3. Izbor članova povjerenstva, pripreme, organizacija i rokovi popisa
4. Obavljanje popisa po vrstama imovine i obveza
- Popis dugotrajne nefinancijske imovine • Popis nematerijalne imovine • Popis kratkotrajne nefinancijske imovine • Popis financijske imovine i obveza • Popis stavaka iz izvanbilančne evidencije
- Primjeri izgleda popisnih lista
5. Rashodovanje imovine i naknadni postupci s rashodovanom imovinom
6. Izvještaj o obavljenom popisu i odlučivanje o popisnim razlikama
- Primjer izvještaja • Primjer odluke o rezultatima popisa
7. Porezni tretman popisnih razlika
8. Knjiženje rezultata popisa i najčešće nepravilnosti
- Primjeri knjiženja rezultata popisa
- Najčešće nepravilnosti kod popisa i rashodovanja
9. Odgovori na pitanja polaznika
Predavačice:
- Irena Slovinac, dipl. oec., ovlaštena porezna savjetnica, TEB Porezno savjetništvo d.o.o.
- Nikolina Bičanić, mag. oec., viša savjetnica i glavna urednica, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o.
Materijal:
- prezentacije predavača dostavljene u pdf formatu,
- ogledni primjeri odluka i izvještaja o obavljenom popisu bit će dostupni u word formatu.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
- Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
- Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.