Datum održavanja: 19.12.2024. (četvrtak)
Početak: 9,30 h
Završetak: oko 13,30 sati
3 boda za ovlaštene revizore*
Popis imovine i obveza na kraju godine zakonska je obveza za sve poduzetnike. Na ovom webinaru polaznici će dobiti detaljne upute kako organizirati i provesti inventuru, te kroz niz praktičnih primjera naučiti kakav je porezni tretman utvrđenih viškova i manjkova i kako ih evidentirati u poslovnim knjigama.
Program:
- Obveza i svrha popisa
- tko sve mora i kada raditi inventuru?
- datum provedbe popisa i svođenje na 31.12.
- Organizacija i provedba popisa
- odgovornost uprave i popisnih komisija
- tko (ne)može biti član popisne komisije?
- koje su obveze popisne komisije?
- koju imovinu i obveze treba popisati?
- kako pripremiti i označiti imovinu za popis?
- odluka o popisu i popisnim komisijama
- kako se popisuju potraživanja i obveze, softver, roba na tuđem skladištu i dr.?
- utvrđivanje viškova i manjkova
- Izrada izvješća o provedenom popisu i donošenje odluke o inventurnim razlikama
- Računovodstveni i porezni tretman inventurnih razlika na imovini
- knjiženje viška i manjka
- dopušteni kalo, rastep, kvar i lom
- moramo li na manjak platiti porez?
- manjak na teret odgovorne osobe
- kada se manjak smatra plaćom?
- manjak na teret društva
- Postupanje sa sumnjivim, spornim i nenaplativim potraživanjima i obvezama
- vrijednosno usklađenje i otpis potraživanja i obveza
- Postupanje s oštećenom, nekurentnom i neupotrebljivom imovinom
- vrijednosno usklađenje dugotrajne materijalne imovine
- vrijednosno usklađenje robe i dr. zaliha
- porezni efekti umanjenja vrijednosti imovine
- Rashodovanje i otpis (uništenje) robe, sitnog inventara i dugotrajne materijalne imovine
- postupanje i potrebna dokumentacija
- kada moramo pozvati Poreznu upravu?
- Odgovori na pitanja polaznika webinara
Predavači:
- Irena Slovinac, dipl. oec., ovlaštena porezna savjetnica, TEB - Porezno savjetništvo d.o.o.
- Domagoj Zaloker, dipl. oec., direktor i viši savjetnik, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na e-mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
- Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
- Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.