Datum održavanja: 24.11.2025. (ponedjeljak)
Početak u 9,30 sati
Završetak oko 12,00 sati
2 boda za ovlaštene revizore*
Poslodavac sastavlja godišnji obračun poreza na dohodak u prosincu 2025. prilikom isplate zadnje plaće kako bi radnici ostvarili povrat više uplaćenog poreza na dohodak, odnosno uplatili manje uplaćeni porez na dohodak. Na praktičnim primjerima pojasnit će se utvrđivanje godišnjeg poreza na dohodak, iskazivanje u JOPPD obrascu te ispravljanje eventualnih pogreški učinjenih u godišnjem obračunu. Webinar je namijenjen računovođama, revizorima i svim osobama koje obavljaju obračun plaće ili isti kontroliraju.
Program:
1. Godišnji obračun poreza na dohodak pri zadnjoj isplati plaće u 2025. godini
- obveza i rok za sastavljanje godišnjeg obračuna
- propisani uvjeti za sastavljanje godišnjeg obračuna poreza na dohodak pri zadnjoj isplati plaće
2. Zaposlenici za koje se mora uraditi godišnji obračun
- primjena godišnjih osnovica i godišnjih poreznih stopa za 2025. godinu
- specifičnosti godišnjeg obračuna za 2025. godinu
- primjeri sastavljanja godišnjeg obračuna poreza i iskazivanje razlika u JOPPD obrascu i obračunu plaće
- iznosi novčane kazne za poslodavca (pravnu i fizičku osobu) ako ne sastavi godišnji obračun pri zadnjoj isplati plaće
- zaposlenici za koje se ne sastavlja godišnji obračun
3. Ispravljanje pogreški u godišnjem obračunu poreza na dohodak
- pogreške u godišnjem obračunu
- pravila za ispravljanje pogreški u obračunu i iskazivanje iznosa u JOPPD obrascu
- primjeri ispravljanja pogreške u godišnjem obračunu
4. Sastavljanje novog godišnjeg obračuna (reobračuna)
- kada se sastavlja novi godišnji obračun?
- primjeri isplata oporezivih primitaka nakon godišnjeg obračuna za 2025. godinu
- iskazivanje razlika u JOPPD obrascu
5. Ostale aktualnosti
6. Odgovori na pitanja polaznika
Predavač: Dinko Lukač, dipl. oec., viši savjetnik, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 2 boda stalnog stručnog usavršavanja iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.