Datum održavanja: 26.2.2025. (srijeda)
Početak: u 9,30 sati
Završetak: oko 13,00 sati
*3 boda za ovlaštene revizore
Webinar/praktikum je namijenjen obveznicima primjene propisa vezanih uz polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju financijskog plana proračunskih i izvanproračunskih korisnika državnog proračuna i JLP(R)S - revizorima, računovođama, financijskim stručnjacima, kontrolorima, internim revizorima i drugim zainteresiranima.
Polaznici webinara će kroz primjere obnoviti i steći napredna znanja o sastavljanju godišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana proračunskih i izvanproračunskih korisnika za 2024. godinu, a prema odredbama Zakona o proračunu i Pravilnika o polugodišnjem i godišnjem izvještaju o izvršenju proračuna i financijskog plana. Nakon izlaganja TEB-ova viša savjetnica odgovorit će na pitanja polaznika webinara.
Program:
1. Obveznici sastavljanja godišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana
2. Sadržaj i izgled godišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana
- opći dio
- sažetak Računa prihoda i rashoda i Računa financiranja
- Račun prihoda i rashoda i Račun financiranja
- posebni dio
- obrazloženje
- posebni izvještaji
- izvještaj o korištenju sredstava fondova Europske unije
- izvještaj o zaduživanju na domaćem i stranom tržištu novca i kapitala
- izvještaj o danim zajmovima i potraživanjima po danim zajmovima
- izvještaj o stanju potraživanja i dospjelih obveza te o stanju potencijalnih obveza po osnovi sudskih sporova
3. Podnošenje godišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana
- izvještaj o izvršenju financijskog plana proračunskog korisnika
- izvještaj o izvršenju financijskog plana izvanproračunskog korisnika
4. Objava godišnjeg izvještaja o izvršenju financijskog plana
5. Primjeri iz prakse
6. Odgovori na pitanja polaznika
Predavačica: Mladenka Karačić, dipl. oec., viša savjetnica, TEB POSLOVNO SAVJETOVANJE d.o.o.
Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.
Kotizacija:
- Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.
- Za jednog polaznika iz pravne osobe - potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 50,00 eura. Drugi i svaki sljedeći polaznik iz te pravne osobe plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 80,00 eura.
- Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.
Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.
Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.
Prijava:
Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.
U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na webinaru potrebno je opozvati svoju prijavu, najkasnije do 15:00 sati jedan radni dan prije dana održavanja webinara. Pod radnim danima podrazumijevaju se svi dani osim državnog blagdana, subote i nedjelje. Prijava se opoziva pisanim putem na teb@teb.hr i mora sadržavati dostatne podatke za identifikaciju organizacije i osobe polaznika (npr. naslov webinara, ime i prezime polaznika, naziv tvrtke i sl.).
Ako prijava za sudjelovanje nije opozvana sukladno prethodno navedenome, organizaciji se obračunava naknada za kupljene materijale (dostavljene elektroničkom poštom) u visini od 50% pune cijene kotizacije koju bi polaznik iz te organizacije platio za sudjelovanje na webinaru (PDV je uključen u naknadu).
Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.
U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.
*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz ostalih područja. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj i sudjelovati na webinaru čitavo vrijeme trajanja.
Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.
Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.
TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.
Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.
Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.