SEMINAR i WEBINAR

Godišnji financijski izvještaji za 2024., plaće, materijalna prava i ovrha na plaći u 2025. za proračune i proračunske korisnike

Početak u svim gradovima i na webinaru u 9,30 sati
Prijam u svim gradovima od 9,00 sati.
Trajanje: do oko 13,30 sati

3 boda za ovlaštene revizore*

Na seminaru/webinaru pojasnit će se sastavljanje godišnjih financijskih izvještaja proračunskog računovodstva za 2024., te način obračuna plaće, nekih materijalnih prava i pravila za ovrhu na plaći od 1.1.2025. godine.

Seminar/webinar je namijenjen, osobama koje obavljaju računovodstvene poslove osobito sastavljanje financijskih izvještaja, osobama koje obavljaju poslove utvrđivanja i isplate plaća i materijalnih prava te poreznih obračuna; ovlaštenim revizorima i drugim zainteresiranima.

Mjesta i termini održavanja seminara:

Zagreb, 24.01.2025. (petak), Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2

WEBINAR, 23.01.2025. (četvrtak)

Program:

1. Obveznici, rokovi i način predaje financijskih izvještaja za pojedine obveznike

2. Upute Ministarstva financija o sastavljanju godišnjih financijskih izvještaja

3. Sastavljanje financijskih izvještaja:

  • Bilanca Ispravak vrijednosti i otpisi potraživanja • Utvrđivanje rezultata za 2024. (sučeljavanje prihoda, primitaka, rashoda i izdataka po aktivnostima i izvorima financiranja te korekcija rezultata na dan 31.12.2024. – pojašnjenja na primjerima)
  • PR-RAS: Priznavanje prihoda za 2024. • Priznavanje rashoda za 2024. • Priznavanje primitaka od zaduživanja
  • Izvještaj o obvezama: Dospjele i nedospjele obveze • Međuproračunske obveze
  • P-VRIO: Što treba biti iskazano u ovom izvještaju?

4. Ovrha na plaći u 2025.

  • Ograničenja i izuzeća od ovrhe na plaći u 2025.
  • Primanja radnika izuzeta od ovrhe
  • Posebni propisi koji se odnose na ovrhu na plaći
  • Određivanje i provedba ovrhe na plaći u 2025.
  • Osnove za provedbu ovrhe na plaći
  • Zapljena po pristanku dužnika
  • Prednosni red i određivanje prednosnog reda
  • Ovrha i materijalna prava radnika

5. Plaće i materijalna prava u državnim i javnim službama i JLP(R)S-ima u 2025.

  • Određivanje osnovne plaće
  • Kako odrediti koeficijenata složenosti poslova?
  • Za koji radni staž se uvećava plaće za 0,5%
  • Osnovica za obračun plaće u 2025.
  • Dodaci na osnovnu plaću
  • Minimalna plaća i utjecaj dodataka na osnovnu plaću
  • Dežurstvo, pasivno dežurstvo i pripravnost za rad
  • Prekovremeni rad i slobodni dani
  • Plaćeni dopusti

6. Naknada plaće – godišnji odmor, plaćeni dopust, privremena nesposobnost za rad

  • Naknada troškova prijevoza na posao i s posla
  • Dnevnice za službena putovanja
  • Ostala ugovorena materijalna prava
  • Novi neoporezivi iznosi materijalnih prava u 2025.

7. Odgovori na pitanja

Predavačice:

  • Nikolina Bičanić, mag. oec., viša savjetnica i glavna urednica, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o.
  • Ljubica Đukanović, mag. iur., viša savjetnica, TEB - Poslovno savjetovanje d.o.o.

Pisani materijal:

  • Na seminaru: Uvezane preslike slajdova predavača, blok i olovka
  • Na webinaru: Prezentacije u PDF-u

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru s uključenim popustom iznosi 80,00 eura po polazniku.

  2. Jedan sudionik iz pravne osobe koja s TEB-om ima zaključen Ugovor o uslugama savjetovanja može sudjelovati bez plaćanja kotizacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz pravne osobe potpisnika Ugovora o uslugama savjetovanja s TEB-om plaća naknadu za sudjelovanje na seminaru/webinaru s popustom u iznosu od 80,00 eura.

  3. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na seminaru/webinaru iznosi 100,00 eura po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća kotizaciju s uključenim popustom u iznosu od 90,00 eura.

Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, kotizacija je oslobođena od PDV-a.

Kotizacija uključuje: sudjelovanje na predavanjima, odgovore na pitanja, a na seminarima i topli napitak za vrijeme stanke.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije seminara i webinara kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

  • Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se na webinar iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
  • Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom webinaru pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

*OVLAŠTENI REVIZORI: Od Ministarstva financija dobili smo prethodnu suglasnost prema kojoj će se prisustvom na ovom seminaru i webinaru revizorima priznati 3 boda stalnog stručnog usavršavanja iz osnovnih aktivnosti iz područja računovodstva. Radi priznavanja bodova ovlašteni revizori trebaju na e-mail TEB-a dostaviti prijavnicu s točnim podacima, označiti da su ovlašteni revizori, u kučici „Poruka“ obvezno upisati svoj (revizorski) registarski broj, na seminarima se potpisati u listu polaznika i sudjelovati na seminaru/webinaru čitavo vrijeme trajanja.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju seminara i webinara.