Vrijeme održavanja: 2.7.2024. (utorak)
Početak: 9,30 sati
Završetak: oko 12,00 sati

Novi Pravilnik o ambalaži  i otpadnoj ambalaži, plastičnim proizvodima za jednokratnu uporabu i ribolovnom alatu koji sadržava plastiku uvodi niz promjena i novih pravila za proizvođače i trgovce koji stavljaju na tržište proizvode pakirane u ambalažu te plastične proizvode za jednokratnu uporabu i ribolovni alat.  Pravilnik propisuje nova pravila za jednokratne plastične spremnike za napitke i korištenje vrećica, nova izvješća za plaćanje naknade gospodarenja otpadom i povratne naknade, , nove rokove za dostavu izvješća i plaćanje naknada, uvođenje Registra proizvođača s proširenom odgovornošću i dr. Na ovom webinaru obrazlažu se novosti i druga pitanja koja je Pravilnik donio u praksi. Također, polaznici će dobiti detaljne upute za popunjavanje svih pozicija novih obrazaca AOJ i AOP.

Program:

  1. Novine koje je donio novi Pravilnik o ambalaži i otpadnoj ambalaži, plastičnim proizvodima za jednokratnu uporabu i ribolovnom alatu koji sadržava plastiku
  • Obveze proizvođača, uvoznika/unosnika
  • Obveze kod prodaje na daljinu/mrežne platforme/ovlašteni predstavnik proizvođača
  • Nova izvješća/obrasci za dostavu podataka od 23.11.2023.
  • Pregled rokova izvještavanja i plaćanja do uspostave Registra i nakon uspostave Registra
  • Nova pravila za plastične vrećice, jednokratne plastične spremnike
  • ostale aktualnosti i dr.
  1. Popunjavanje novih obrazaca izvješća - po kolonama/svakoj poziciji – praktični primjer
  • Izvješće o vrsti i količini jednokratne ambalaže - Obrazac AOJ
  • Izvješće o vrsti i količini povratne (višekratne) ambalaže - Obrazac AOP
  1. Novine od 01.01.2025. - Uspostava Registra
  • Prijava u Registar i predaja izvješća i dr.
  1. Označavanje i prijava pića iz sustava povratne naknade u Registar

  2. Odgovori na pitanja polaznika

Predavačica: Edita Krajina, dipl. oec., voditelj Odjela za identifikaciju i obračun naknada, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija:

  1. Za pretplatnike TEB-ovog časopisa „Financije, pravo i porezi“ i potpisnike Ugovora o uslugama savjetovanja, naknada za sudjelovanje na webinaru s uključenim popustom iznosi 100,00 eura (80,00 eura + PDV) po polazniku.

  2. Za sve ostale polaznike (nepretplatnike) naknada za sudjelovanje na webinaru iznosi 125,00 eura (100,00 eura + PDV) po polazniku, pri čemu drugi i svaki sljedeći polaznik iz iste pravne osobe nepretplatnika plaća naknadu za sudjelovanje s uključenim popustom u iznosu od 110,00 eura (88,00 eura + PDV).

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava:

Prethodna prijava je obavezna. Molimo vas da radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, kotizaciju uplatite i dostavite prijavnicu najkasnije jedan radni dan prije održavanja.

  • Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice. Kad se iz iste pravne osobe prijavljuje više sudionika, molimo da u prijavnici navedete mail svakog sudionika, kako bismo svakome mogli dostaviti link za povezivanje na webinar.
  • Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Politika privatnosti platforme Zoom dostupna je ovdje, a Uvjeti korištenja mogu se pročitati ovdje.

Svojom prijavom i sudjelovanjem na webinaru, polaznici potvrđuju da su upoznati s Politikom privatnosti i da prihvaćaju Uvjete korištenja platforme Zoom.

TEB otklanja svaku odgovornost vezanu uz mogući neispravan rad platforme Zoom, zastoj u radu ili nemogućnost polaznika za prijavu na webinar. Ni u kojem slučaju TEB ne snosi odgovornost za bilo kakvu štetu ili gubitak, koji mogu nastati polazniku, a proizlaze ili su vezani uz uporabu platforme Zoom.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel. 01 4571 640.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.