Webinar:
Aktualnosti za proračune i proračunske korisnike

Planiranje za razdoblje 2021. – 2023.
Najava izmjena i dopuna Pravilnika o proračunskom računovodstvu, izmjene Računskog plana
Novi Pravilnik o postupanju i izvještavanju o nepravilnostima
Upis adrese e-pošte i e-komunikacija sa sudovima
Ovrha – prestanak roka trajanja posebnih okolnosti
i dr. aktualnosti

Datum održavanja: 10.9.2020. (četvrtak)
Početak: 09,30 sati

Program:

  1. Najava izmjena Pravilnika o proračunskom računovodstvu, izmjene Računskog plana
  • Primjena najavljenih izmjena ekonomske klasifikacije u izradi planskih akata za razdoblje 2021. – 2023.
  1. Proračunsko planiranje za 2021. – 2023.
  • Novosti iz Uputa Ministarstva financija 
  • Izrada prijedloga državnog proračuna – metodologija za proračunske korisnike državnog proračuna
  • Izrada prijedloga proračuna JLP(R)S-a
  • Planiranje za proračunske i izvanproračunske korisnike JLP(R)S-a
  1. Informacija o novom Pravilniku o postupanju i izvještavanju o nepravilnostima
  2. Dostava adrese elektroničke pošte registarskom sudu
  • Obveznici dostava adrese elektroničke pošte registarskom sudu
  • Obveza svih subjekata upisa u sudski registar dostavljanja adrese elektroničke pošte
  • Obrazac zahtjeva za upis/promjenu elektroničke pošte
  • Podnositelj zahtjeva i podaci koje je potrebno navesti
  • Način dostave podataka i pristojbe
  • Rok podnošenja zahtjeva
  1. Uključivanje u sustav e-komunikacija pri Ministarstvu pravosuđa
  • Obveza svih pravnih osoba da zatraže pristup informacijskom sustavu
  • Elektroničke komunikacije sa sudovima
  • Rok za podnošenje zahtjeva i kome se upućuje
  • Tko podnosi podneske i prijedloge sudovima?
  • Što je potrebno za prijavu usluge i njezino korištenje?
  • Kako se plaća sudska pristojba i što e-komunikacija omogućava?
  1. Prestanak zastoja ovrhe
  • Zastoj s provođenjem ovrhe na novčanim sredstvima i plaći
  • Do kada se ne provode ovrhe na novčanim sredstvima i plaći ovršenika?
  • Do kada traju posebne okolnosti i što nakon toga?
  • Kako postupati nakon prestanka trajanja posebnih okolnosti?
  1. Pravna zaštita u postupku zapošljavanja u javnim službama
  • Ustavno određenje javne službe
  • Javne ustanove kao temeljni oblik javne službe
  • Podnošenje prigovora na odluku o odabiru kandidata
  • Postupak zapošljavanja u javnim ustanovama
  • Presude upravnih sudova i odluka ustavnog suda
  • Povećanje pravne zaštite kod zapošljavanja
  1. Pitanja i odgovori

Predavačice: TEB-ove savjetnice: Ljubica Đukanović i Nikolina Bičanić

Materijal: Prezentacije u PDF-u dostavljaju se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon uplate kotizacije, prije početka webinara.

Kotizacija: Naknada za sudjelovanje na webinaru po sudioniku iznosi 600,00 kn (s PDV-om).

Drugi i svaki sljedeći sudionik iz iste pravne osobe plaća kotizaciju u iznosu od 500,00 kn (s PDV-om).

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:

Za pretplatnike FIP-a naknada po polazniku iznosi 500,00 kn (s PDV-om), ako je obveza za 2020. podmirena.

Jedna osoba iz pravne osobe koja s TEB-om ima zaključen Ugovor o uslugama savjetovanja može sudjelovati bez plaćanja kotizacije, ako je obveza za 2020. podmirena.

Uplata: Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa TEB-a HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Radi organizacije webinara i pravovremene dostave pisanog materijala, molimo vas da dostavite prijavnicu i uplatite kotizaciju čim prije, a najkasnije dan prije održavanja.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice.

Uputu za prijavu i sudjelovanje na TEB-ovom internet seminaru (webinaru) pogledajte na ovoj poveznici.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici će se na dan održavanja webinara moći javiti na mobitel čiji broj ćemo javiti uz dostavu pisanog materijala u PDF-u.

Molimo vas da nam pravovremenom prijavom i uplatom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.