NOVE mjere za očuvanje radnih mjesta,

oslobođenje/odgoda plaćanja poreza i doprinosa, novi rokovi za financijske izvještaje i dr.

Vrijeme održavanja: 15.4.2020. (srijeda)

  • Početak u 9,30 sati
  • Postupak prijavljivanja polaznika putem dostavljene poveznice (linka) počinje od 8,00 sati

Program:

1. Novi Pravilnik o rokovima predaje financijskih izvještaja i računovodstvene dokumentacije (GFI za potrebe statistike, godišnje izvješće, nefinancijsko izvješće i dr.)

2. Potpore za očuvanje radnih mjesta – COVID 19

  • koji obveznici mogu ostvariti pravo na potporu od HZZ-a?
  • uvjeti koji moraju biti zadovoljeni za ostvarivanje potpore i moraju li biti kumulativno ispunjeni
  • od kada se isplaćuju novi iznosi potpore?
  • propisani Zahtjev i dokumentacija

3. Oslobođenja/odgoda plaćanja poreza na dohodak i doprinosa prema OPZ-u i Pravilniku

  • koje obveze poslodavci ne moraju plaćati?
  • koji su poslodavci oslobođeni plaćanja doprinosa, a koji imaju pravo odgode plaćanja
  • postotak pada prihoda kao kriterij za oslobođenje/odgodu davanja
  • Obrazac JOPPD u slučaju primanja potpore od HZZ-a
  • kako popuniti JOPPD kada obveznik prima potporu od HZZ-a i ima oslobođenje/odgodu od plaćanja poreza i doprinosa

4. Ostale izmjene zakonskih propisa uz obustavu/odgodu plaćanja određenih davanja

  • naknada za nezapošljavanje osoba s invaliditetom
  • članarine HGK i HOK-a
  • spomenička renta
  • stalni sezonac

5. Troškovi prijevoza u posebnim okolnostima

6. Nove mjere za podmirenje poreza na dobit i PDV-a prema OPZ-u i Pravilniku

  • Koje obveze kod poreza na dobit i PDV-a mogu biti obuhvaćene novim mjerama?
  • Tko ima pravo na odgodu plaćanja poreza na dobit i PDV-a?
  • Tko može biti oslobođen plaćanja poreza na dobit?
  • Podnošenje zahtjeva za korištenje novih mjera kod plaćanja poreza na dobit
  • Podmirenje obveze poreza na dobit u posebnim okolnostima
  • Smanjenje predujmova poreza na dobit
  • Plaćanja PDV-a u posebnim okolnostima po PDV prijavama
  • Plaćanja PDV-a pri uvozu i na donacije
  • Obročna otplata odgođenih poreznih obveza – kada se može zatražiti?
  • Naknadno postupanje poreznog tijela prema podnositelju zahtjeva

7. Radni odnosi u uvjetima pandemije

  • Evidentiranje radnog vremena
  • Korištenje dopusta i odmora (plaćeni/neplaćeni dopust, godišnji odmori, stanka i dr.)
  • Dopušteni načini smanjenja plaće radnicima
  • Naknada plaće u uvjetima obustave rada i smanjenog opsega poslovanja
  • Pravila otkazivanja ugovora o radu
  • Odluke i akti poslodavaca, dodaci (aneksi) ugovora i dr.

8. Privremena nesposobnost za rad

  • tko određuje privremenu nesposobnost u slučaju oboljenja od koronavirusa
  • kada se oboljenje od korona virusa priznaje kao profesionalna bolest
  • prava osiguranih osoba za vrijeme privremene nesposobnosti
  • pravo na naknadu plaće
  • način utvrđivanja osnovice za naknadu plaće na teret sredstava obveznog zdravstvenog osiguranja
  • naknada plaće koja pripada u slučaju izolacije zbog korona virusa
  • primjer izračuna naknade plaće u slučaju izolacije
  • primjer izračuna naknade plaće u slučaju profesionalne bolesti zbog korona virusa

9. Provođenje ovrhe na plaći i obveze poslodavca

  • sredstva izuzeta od ovrhe
  • kako provodimo ovrhu na plaći ovisno o njezinom iznosu
  • račun na koji isplaćujemo zaštićeni odnosno ne zaštićeni iznos plaće
  • ostala primanja izuzeta od ovrhe po posebnim propisima

10. Odgovori na pitanja polaznika

Predavači: TEB-ove savjetnice/ci: mr. sc. Mladen Štahan, mr. sc. Mirjana Paić Ćirić, mr. sc. Ida Dojčić, Vedran Jelinović, dipl. iur. i Ljubica Đukanović, mr. iur. 

Materijal: Prezentacije se polaznicima dostavljaju se na mail u PDF-u, po uplati kotizacije.

Kotizacija: Naknada za webinar iznosi 750,00 kn (600,00 kn + 150,00 kn PDV-a) po sudioniku.

Pogodnosti za TEB-ove pretplatnike:
Za pretplatnike FIP-a naknada iznosi 650,00 kn (520,00 kn + 130,00 kn PDV-a), ako je obveza za 2020. podmirena.

Potpisnici Ugovora o uslugama savjetovanja koji su podmirili obvezu za 2020. godinu mogu dobiti pristupne podatke i pogledati/poslušati ovaj webinar bez naknade, dan nakon njegovog održavanja (od 16.4. nadalje).

Uplata: Kotizacija se uplaćuje unaprijed, najkasnije dan prije održavanja, na IBAN TEB-a: HR56 2340 0091 1001 8078 7.

Prijava: Prijave za sudjelovanje dostavljaju se u TEB isključivo putem web prijavnice.

MOLIMO VAS DA PAŽLJIVO PROČITATE INFORMACIJE U NASTAVKU!

Kako se prijaviti i sudjelovati na TEB-ovom internet seminaru (webinaru)?

  • Prijavnicu za webinar treba popuniti točnim i obaveznim podacima putem TEB-ove internet stranice;
  • Kotizaciju za webinar treba uplatiti u cijelosti (bez uplate pune cijene kotizacije nije moguće pristupiti webinaru);
  • Potvrdu o uplaćenoj kotizaciji potrebno je dostaviti u TEB najkasnije jedan (1) dan prije dana održavanja webinara;
  • Na adresu elektroničke pošte koju ste naveli u prijavnici, na dan održavanja webinara u 8,00 sati TEB će dostaviti poveznicu (link) na webinar;
  • Polaznici webinara koji na svojim računalima nemaju instaliranu aplikaciju platforme ZOOM, putem koje se izvode TEB-ovi internet seminari, moraju na svoje računalo instalirati i pokrenuti ( download and run) predmetnu aplikaciju. Aplikacija se instalira i pokreće klikom na gore navedenu poveznicu. Postupak je jednostavan i brz;
  • Poveznica (link) na webinar je aktivan od trenutka dostavljanja;
  • Putem poveznice (linka) sudionik se prijavljuje u tzv. čekaonicu (eng. waiting room). Polaznici borave u čekaonici sve dok im administrator ne dopusti ulaz na webinar;
  • Svi polaznici će u jednom trenutku na svojim ekranima imati dijaloški okvir na kojem će pisati: „Join with computer audio“. Molimo Vas da odaberete tu opciju (kliknuti na tekst: Join with computer audio);
  • Prije početka webinara, TEB-ovi administratori provjeravaju uspješnost postupka prijave na webinar – moguće je da ćemo vas kontaktirati telefonom/mobitelom (na prijavnici je potrebno upisati broj telefona/mobitela koji je dostupan na dan webinara);
  • Nakon provjere uspješnosti postupka prijave, webinar počinje u najavljeno vrijeme;
  • U uvodnom izlaganju polaznicima će biti objašnjen način rada i komunikacije s predavačima.

Osnovne pretpostavke za pristup i sudjelovanje na TEB-ovim internet seminarima:

  • webinari se mogu pratiti putem stolnog računala, prijenosnog računala, tableta i pametnog telefona;
  • potrebna je širokopojasna internet veza (žičana ili bežična);
  • potreban je zvučnik (integrirani ili vanjski povezan putem USB kabla ili bluetooth-a);
  • mikrofon je opcionalan (nije obvezan) - polaznik normalno prati webinar bez mikrofona;
  • web kamera je opcionalna (nije obvezna) - polaznik normalno prati webinar bez web kamere.

U slučaju poteškoća kod povezivanja, polaznici se mogu na dan webinara javiti na telefon: 099 455 77 55

Molimo da nam svojom pravovremenom uplatom i prijavom omogućite kvalitetnu organizaciju webinara.